Istraživački tim projekta (stoje): Damir Velički, Goram Lapat, Mario Dumančić, Siniša Opić, Tomislav Topolovčan, (sjede) Vladimira Velički, Dubravka Miljković, Milan Matijević, Višnja Rajić
Reference istraživačkog tima:
Ustanova koja nudi ovaj projekt je u proteklih četvrt stoljeća u svom programu imala i sljedeće istraživačke projekte koje je financiralo MZOS:
1985.-1990. Unutarnja reforma osnovne škole i priprema mladih za 21. stoljeće (voditelj: M. Matijević, 23 istraživača)
1991.-1995. Inovacijska škola (voditelj: M. Matijević; 17 istraživača)
1996.-2000. Hipermedijska obrazovna tehnologija i didaktika medija (voditelj: M. Matijević; 6 istraživača)
2001.-2005. Internet u obrazovanju i multimedijska didaktika (Voditelj: M. Matijević, 7 istraživača)
2006.-2013. Nove obrazovne tehnologije i cjeloživotno obrazovanje (voditelj: M. Matijević, 9 istraživača)
U zadnjem projektnom razdoblju (2006. – 2013.) istraživači koji prijavljuju novi projekt su upisali u Hrvatsku znanstvenu bibliografiju više od 140 objavljenih bibliografskih jedinica (vidjeti ovdje: https://bib.irb.hr/pretrazivanje_jednostavno ).
Dr. sc. Milan Matijević
Završio srednju učiteljsku školu. Studirao pedagogiju i sociologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Doktorat iz područja didaktike obranio na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Na sveučilištu organizirao nastavu za kolegije Didaktika, Teorije kurikuluma, Metodologija društvenih znanosti, Alternativne škole, Multimedijska didaktika, Medijska pedagogija. Objavljeni znanstveni radovi odnose se na sljedeća područja: didaktika, andragogija, školska dokimologija, alternativne škole i medijska pedagogija.
Dr. sc. Mario Dumančić
Završio srednju pedagošku školu u Pakracu. Studirao Pedagogiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Magistarski rad obranio na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu. Doktorirao na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, pri Odsjeku za informacijske znanosti, s temom “Razvoj analitičkog modela cjeloživotnog obrazovanja na daljinu”. Intenzivno radi na područiju primjene ICT tehnologije u obrazovanju. Objavljuje radove iz područija ICT tehnologije u obrazovanju, učenju i poučavanju na daljinu te metodike informatike.
Dr. sc. Dubravka Miljković
Nakon završene IV. gimnazije u Zagrebu, studirala psihologiju i pedagogiju na Filozofskom fakultetu. Radila kao školski psiholog i pedagog u osnovnoj školi, školskom centru i gimnaziji. U okviru Odsjeka za obrazovne studije drži nastavu na Učiteljskom, Kineziološkom, Edukacijsko – rehabilitacijskom i Prirodoslovno – matematičkom fakultetu. Znanstvene, stručne i znanstveno popularne radove i knjige objavljuje iz područja pozitivne psihologije i pozitivne pedagogije.
Dr. sc. Vladimira Velički
Nakon završene gimnazije u Zagrebu, studirala na Učiteljskom fakultetu (Razredna nastava) i Filozofskom fakultetu (Kroatistika). Doktorirala je na Filozofskom fakultetu s temom: Književna djela u multimedijskoj obradi i recepcija interaktivnog teksta. Na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu predaje kolegije s područja Metodike hrvatskog jezika i književnosti. Objavljuje radove s područja razvoja i poticanja govora, uloge književnosti u odgoju i obrazovanju te uporabe novih medija u nastavi.
Dr. sc. Damir Velički
Nakon završene jezične gimnazije u Zagrebu, diplomirao germanistiku i bohemistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Magistrirao i doktorirao na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Njegovi su znanstveni interesi vezani uz politički ekstremizam i njegovu prevenciju, građanski odgoj, kulturu i civilizaciju njemačkog govornog područja i uporabu novih medija u nastavi stranih jezika.
Dr. sc. Višnja Rajić
Završila srednju školu u Slavonskom Brodu. Studirala na Učiteljskoj akademiji u Zagrebu. Magistrirala na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu, gdje je i doktorirala na temu „Elementi unutarnje reforme primarnog obrazovanja implementacijom didaktičko-pedagoških vidova reformskih pedagogija“. Stručnjakinja Vijeća Europe za područje prevencije nasilja u školi i trener učitelja za odgoj i obrazovanje za ljudska prava i demokratsko građanstvo. Objavljuje radove iz područja reformskih pedagogija, didaktike, ljudskih prava i andragogije.
Dr. sc. Goran Lapat
Završio srednju školu u Čakovcu. Studirao na Učiteljskoj akademiji u Čakovcu nakon koje radi kao učitelj razredne nastave i kao učitelj likovne kulture. Magistrirao na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu na temu Efikasnost pedagoških oblika pripremanja romske djece za uključivanje u primarno obrazovanje. Stručnjak za područje obrazovanja Roma i trener učitelja u obrazovanju odraslih. Znanstveni interesi su mu školska pedagogija, multikulturalnost, obrazovanje Roma i obrazovanje odraslih.
Dr. sc. Tomislav Topolovčan
Tomislav Topolovčan. Završio je srednju graditeljsku školu, smjer likovna umjetnost i dizajn. Diplomirao je razrednu nastavu i pojačani program likovne kulture na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Radio je u osnovnoj školi kao učitelj likovne kulture. Na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu je znanstveni novak te organizira nastavu iz kolegija Teorije nastave i obrazovanja, Nastavni kurikulum, Medijska pedagogija te Kvalitativne i kvantitativne metode. Znanstveni interesi su mu u području konstruktivističke i medijske didaktike, kurikuluma te metodologije istraživanja odgoja i obrazovanja.
Ivana Medica Ružić
Završila opću gimnaziju u Buzetu. Diplomirala razrednu nastavu i pojačani program engleski jezik na Visokoj učiteljskoj školi u Puli. Radila u osnovnoj školi kao učitelj engleskog jezika i razredne nastave. Upisala doktorski studij na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu. Obranila temu doktorskog rada “Mogućnosti primjene igrifikacije u nastavi primarnog obrazovanja”. Znanstveni interesi su joj u području ICT tehnologije u obrazovanju, medijske didaktike, metodologije istraživanja odgoja i obrazovanja te školske pedagogije.
Dr. sc. Nevenka Maras
Završila je opću gimnaziju u Imotskom. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu i stekla zvanje diplomirani učitelj s pojačanim programom iz nastavnog predmeta Engleski jezik. Radila je kao učiteljica engleskog jezika u osnovnoj školi. Od 2009. do 2016. godine predavač je na nastavnim predmetima Pedagogija i Didaktika pri Kineziološkom fakultetu Sveučilišta u Splitu. Obranila je 15. prosinca 2015. godine doktorski rad pod naslovom „Uloga kvalitete suradnje i temeljnih psiholoških potreba u objašnjenju životnog i poslovnog zadovoljstva učitelja“. Od 2016. godine zaposlena kao postdoktorand na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Dr. sc. Davorka Bačeković-Mitrović
Srednju školu pedagoškoga smjera završila je u Bjelovaru. Diplomirala je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, na Odsjeku za kroatistiku i južnoslavenske filologije. Radila je u osnovnoj školi kao profesorica hrvatskoga jezika. Doktorirala je na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu s temom Multimedijske i metodičke smjernice za razvoj obrazovnih softvera za početno čitanje na hrvatskome jeziku. Područja interesa su joj metodika hrvatskoga jezika, uporaba novih medija u nastavi te medijski odgoj i obrazovanje.
Lidija Eret
Lidija Eret završila je gimnazijsko obrazovanje općeg smjera u Zagrebu. Diplomirala je na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu studij razredne nastave s pojačanim programom iz nastavnog predmeta matematike. Promaknuta je u zvanje učitelja matematike mentora, izabrana u naslovno nastavno zvanje predavača u znanstvenom području društvenih znanosti polja pedagogija pri Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Radi kao učitelj matematike u Osnovnoj školi Eugena Kvaternika u Velikoj Gorici i kao vanjski suradnik predavač na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Područje znanstvenog interesa odnosi se na opću didaktiku te metodiku i multimedijsku didaktiku nastave matematike.
Željka Dijanić
Nakon završene srednje škole u Ivanić-Gradu, studirala matematiku i informatiku na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu. Radi u Srednjoj školi Čazma kao nastavnik matematike I informatike. Na Učiteljskom fakultetu u Zagrebu priprema doktorski rad s temom „Razvoj modela računalno vođenoga učenja otkrivanjem korištenjem programa dinamične geometrije u nastavi matematike“. Znanstveni interesi su joj u području medijske didaktike i vezani uz uporabu digitalnih nastavnih materijala u nastavi matematike.